O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, mazowieckie, Poland
Tworzenie to moje pasje z których czerpię energię i siłę Jestem cała dla Was i moje wymyślunki,pomyślunki i inne cuda wianki,pomogę nauczę i rozdam moje doświadczenia :) Piszcie :)

niedziela, 14 września 2014

                                     Odkurzanie i odnawianie ....
Okropnie daaaawno nie zagladałam do siebie na bloga to niewybaczalne :(Ogromnie duzo się działo u mnie bardzo pozytywnych i bardzo negatywnych wydarzeń , coz nie lubie się wywnętrzać sami wiecie po co rozdrapywac rany ....
Wciąż pogłębiam swoja wiedzę i różne techniki , bo ja jestem taka zakręcona , czasami zastanawiam sie czy nie lepiej by było być monotematyczną i wciąz szlifowac jedną technikę , ale cóż " ten typ tak ma" ja i moja niespokojna dusza  :) do znanych mi technik dołaczyłam haft koralikowy, koraliki dziergane na szydełku ( uwielbiam tą drobnicę maleńkich Toho ) .
Moje najnowsze dziecko to frywolitka szydełkowa :)





 Moje poczatki :) jeszcze troszke dopracowania i moze będzie dobrze :)

2 komentarze:

  1. Frywolitki to dla mnie już wyższa szkoła jazdy. Ale zawsze mogę sobie nacieszyć nimi oczy.
    Piękne te kolczyki. Pomarańczowe są super.

    OdpowiedzUsuń