O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, mazowieckie, Poland
Tworzenie to moje pasje z których czerpię energię i siłę Jestem cała dla Was i moje wymyślunki,pomyślunki i inne cuda wianki,pomogę nauczę i rozdam moje doświadczenia :) Piszcie :)

czwartek, 26 lipca 2012

Moja Ci ta dama Pani Lewkowa

Dzwonek domofonu , a tam odzywa się kurier .... otwieram drzwi i .. to dla mnie???? przecież nie oczekuje żadnej przesyłki a zwłaszcza kurierskiej ????
Wręcza mi gigantyczne pudło , podpisałam i dalej jestem w totalnym szoku :) zadaję sobie pytanie ... skąd to ? co to? od kogo?..... nie mogłam się dostać do środka tak porządnie zapakowane :) nożyk w dłoń i...........
z niecierpliwością mało sobie nie ucięłam palucha (hi,hi,hi).......w środeczku ..................
ta oto Dama , która widnieje na zdjęciu ;) HURRA:)
Ma 46cm wzrostu włoski z pięknie zaplecionym warkoczykiem ,piękną bluzeczkę z guziczkami w kształcie serduszek , spódniczka na szeleczkach w listeczki wykończona koroneczką buciki z kwiatuszkami , torebeczkę do kompletu z bucikami jak prawdziwa Dama i oczywiście biżuterię :) kryształowe kolczyki :)
i jest już absolutnie moja :) Kasiu dziękuję , że mnie "wybrano" z wielu innych chętnych :) ♥♥♥

3 komentarze: