O mnie

Moje zdjęcie
Warszawa, mazowieckie, Poland
Tworzenie to moje pasje z których czerpię energię i siłę Jestem cała dla Was i moje wymyślunki,pomyślunki i inne cuda wianki,pomogę nauczę i rozdam moje doświadczenia :) Piszcie :)

poniedziałek, 8 listopada 2010




Wiosennie i kolorowo na jesieni,naszyjnik , bransoletka i kolczyki ufilcowane metodą " na mokro"


Porady:
gdy chcemy uzyskać takie kolorowe kulki z filcu i najlepszą metodą , aby uzyskać ciekawy efekt mieszamy kolory czesanki , podfilowujemy leciutko igłą i dalej filcujemy na
                                          mokro.
Mój sekret :sama przygotowywuję mydło do filcowania tzn. ścieram mydło na tarce i z odrobiną wody rozgotowuję na i ....... dodaję 2 duże łyżki najzwyklejszej oliwki dla dzieci :)))) gwarantuję , ze szybciej ufilcujecie a i rączki będa gładziutkie dobrze naoliwione :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz